Reviews

                             


  • Geplaatst door Silvia
    Armbandjes snel ontvangen ,ben er heel blij mee
  • Geplaatst door Malou
    Wat een sof! Voor € 20 opgelicht worden. Ik ben al vanaf 12 mei voor € 20 met Goudkat bezig en na talloze mails hoor je gewoonweg niet meer. NIETS BESTELLEN MENSEN! Want alle kreten van de site zijn niet waar; geen geld terug, geen uitstekende service haha. Niets van dat alles. Er staan enkele goede reviews, maar dat zal Goudkat zelf geplaatst hebben, want uiteraard kan er iets mis gaan met bestellingen en bezorging waar Goudkat geen invloed op heeft, maar klanten vanaf 12 mei in de maling nemen en nooit meer reageren, bewijst alleen maar dat je met opzet klanten wilt duperen.
  • Geplaatst door Klantenservice Goudkat
    Beste Malou,

    Wij hebben de afgelopen dagen per email contact gehad.
    Op dit moment wacht ik op een reactie van PostNL aangezien de track en tracé aangeeft dat het pakketje bij je bezorgd is. Ik hou je op de hoogte per email ik ga er vanuit dat het oké is aangezien je mijn e-mails tot heden toe hebt beantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Manon
    Klantenservice Goudkat
  • Geplaatst door malo
    Beste Goudkat,
    waarom wordt mijn review van vanmorgen niet geplaatst? Plaatsen jullie dus alleen de positieve reviews?
    Nee gewoon contact met mij op! Het wordt echt niet leuk als jullie mij negeren! Ik ben een betalende klant die nooit het bestelde heeft ontvangen en na 2x bellen, 1 x mailen en 1x review nog steeds geen reactie van jullie krijgt.
    Zo slecht!
  • Geplaatst door Malou
    Iets besteld en nooit ontvangen! Heb al 2x gebeld en een mail gestuurd, maar er wordt niet gereageerd .
    Wordt ik nu echt voor maar €20,- opgelicht??? Nogmaals vraag ik jullie om contact op te nemen en anders ga ik voor zeker € 200 overal plaatsen dat jullie de boel oplichten
    Mvg Malou
  • Geplaatst door Klantenservice Goudkat
    Beste Dulce,

    De Kabbala armbanden zijn momenteel niet op voorraad.
    Indien een artikel niet op voorraad is staat de aangepaste levertijd aangegeven bij het artikel en in het winkelwagentje.
    Als je de bestelling wilt annuleren kan je contact met mij opnemen. Bij voorkeur niet via de review pagina dit i.v.m. met je privacy.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    Klantenservice Goudkat
  • Geplaatst door Dulce
    Op 4 mei rode draad 3 stuks kaballah armband besteld en betaald.
    Vandaag 28 mei nog niet binnen!
  • Geplaatst door Daphne
    Goed verpakt snel geleverd. Mooie hanger netjes afgewerkt en glimt heel mooi. Ik ben blij
  • Geplaatst door Loes
    Geweldige prijzen en super leuke spulletjes!
    Ben altijd 100% tevreden
  • Geplaatst door Klantenservice Goudkat
    Beste Jos,

    Wat vervelend dat uw bestelling niet op tijd is aangekomen.
    Uw bestelling is op 5 Feb. naar u toe verzonden.
    Ik heb contact opgenomen met PostNL en ze geven aan dat uw bestelling nu het sorteerproces doorloopt.
    Het kan helaas incidenteel voorkomen dat uw pakket bij PostNl langer onderweg is dan gebruikelijk.
    Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat het z.s.m. bezorgd zal worden.

    Heeft u nog vragen en/of opmerkingen dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen, bij voorkeur niet via het gastenboek dit in verband met uw privacy.



    Met vriendelijke groet,

    Manon
    Klantenservice Goudkat
  • Geplaatst door Jos Raymann
    Order 4625, besteld op 5 februari jl. graag had ik de bestelling voor het wekend de 9e gekregen, helaas niets ontvangen dus geen kadootje om mee te nemen.
  • Geplaatst door Dam
    Mooie oorbellen en snel geleverd.
  • Geplaatst door Heidi
    Heel tevreden en tofverpakt 😉
  • Geplaatst door Sam
    Afgelopen zaterdag bestelling geplaatst en op de dinsdagmiddag daarop al ontvangen. Naast de door mij bestelde artikelen bevatte het pakketje een zeer attente kleinigheid als dank voor de bestelling. Ontzettend leuk om te ontvangen!
  • Geplaatst door John Wijnicx
    vandaag mijn chunk bedeltjes binnen gekregen en een hele leuke broche wederom erg blij mee mooie items voor een super toffe betaalbare prijsjes.
  • Geplaatst door Jos Buysen
    Fantastic service and quality....super!!!!!!
    Love and joy my friends..
  • Geplaatst door Lindsey
    Goede en mooie sieraden!
  • Geplaatst door De Bos
    Geweldige site met super leuke spulletjes.
    Klantenservice is heel behulpzaam en de prijzen zijn onverslaanbaar
    Wat wil je nog meer, echt een aanrader!!!
  • Geplaatst door Klantenservice Goudkat
    Beste Visser,


    Wij betreuren het ten zeerste dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen.
    Ik verzoek u nogmaals uw ordernummer aan ons door te geven zodat wij u kunnen helpen en samen kunnen kijken naar een oplossing.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Heeft u nog vragen en/of opmerkingen dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen, bij voorkeur niet via het gastenboek dit in verband met uw privacy.



    Met vriendelijke groet,
    Wendy
    Klantenservice Goudkat
  • Geplaatst door Visser
    Niks ontvangen wel betaald.
  • Geplaatst door Siene
    Super fijne website! Wat een goede prijzen
  • Geplaatst door Gilberte
    Super tevreden met het handige spiraaltje om ring te verkleinen.
    Snelle levering.
  • Geplaatst door Eddy
    Heb al zoveel besteld op de site, wordt eens tijd dat ik een review plaats.
    Ik kan niets anders zeggen dan helemaal top!
    Alles is alltijd super snel en mooi verpakt bezorgd.

    10 Sterren!
  • Geplaatst door Iris
    Zojuist een vliegtuigen broche besteld voor mijn opleiding. Ben benieuwd
  • Geplaatst door Karin
    Dank voor de prachtige tijdverdrijver. En supersnel in huis!
  • Geplaatst door Sandra
    Vandaag is mijn teckel broche aan gekomen.
    Echt super blij mee en is zeer mooi!
    En snel geleverd. TOP!
  • Geplaatst door Marijke
    Bestelling zeer snel geleverd en in een mooie kadoverpakking. zeer tevreden klant!
  • Geplaatst door gerard
    Heel erg bedankt voor de service.
    Topbedrijf en snel geleverd .
    Zal jullie aanbevelen.

    Groet Gerard.
  • Geplaatst door Silke Branders
    Super snelle verzending, vlotte communicatie, niets dan lof over goudkat. Dankjewel
  • Geplaatst door OMAMAM
    Bedankt, mijn bestelling is snel en netjes bezorgd.
  • Geplaatst door Marijke
    Vandaag onze bestelling super snel binnen gekregen.
    En wij zijn super tevreden.
    Dank je wel. Super goudkat
  • Geplaatst door Merian
    Super snel en mooi verpakt mijn oorbellen ontvangen.
    Heel blij mee!
    Goede communicatie.
    Erg tevreden.
    Tot de volgende keer
  • Geplaatst door Klantenservice Goudkat
    Beste Carin Steller,


    Wij hebben een mail gestuurd naar het door u opgegeven email adres en inmiddels al contact gehad.
    U kunt gebruik maken van het garantieformulier (pagina "retourneren" en een kopie in uw email) en de sleutelhanger samen met dit formulier retourneren.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Heeft u nog vragen en/of opmerkingen dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen, bij voorkeur niet via het gastenboek dit in verband met uw privacy.



    Met vriendelijke groet,
    Wendy
    Klantenservice Goudkat
  • Geplaatst door Carin Steller
    Hallo,

    Afgelopen donderdag een sleutelhanger besteld die vrijdag al binnen was maar helaas ook al snel kapot was. Ik heb zaterdagmorgen meteen een mailtje naar jullie toe gestuurd want dit is wel erg snel voor een sleutelhanger van 7,95. Helaas nog geen reactie van jullie ontvangen en zou graag van jullie horen.

    Vriendelijke groet,
    Carin Steller
  • Geplaatst door Klantenservice Goudkat
    Goedemiddag John,

    Uw heeft een bestelling geplaatst maar de iDEAL transactie geannuleerd.
    De (mislukte) iDEAL transactie overzicht met alle gegevens hebben wij doorgestuurd naar uw email.
    Maakt u zich geen zorgen het bedrag is dus niet afgeschreven van uw bank. Heeft u twijfels dan raden wij u aan om even contact op te nemen met uw bank.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Heeft u nog vragen en/of opmerkingen dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice
    www.goudkat.com
  • Geplaatst door John
    Ik heb 3 uittrekbare sleutelhangers besteld en betaald via iDEAL. Krijg ik een mailtje dat "Goudkat" de bestelling heeft geannuleerd, zonder dat er een reden is vermeld. Vandaag een mailtje verstuurd. Het geld is ook nog niet teruggestort.
    Wordt vervolgd.
  • Geplaatst door Atty
    Zilveren bedeltje zeepaardje met zirkonia ontvangen. Heel blij mee, is echt beeldschoon. Zou er nog wel een willen maar zie dat hij nu uitverkocht is. Hopelijk krijgen jullie weer nieuwe voorraad. Track en Trace van Post.nl werkte niet naar behoren, maar daar kunnen jullie niets aan doen.
  • Geplaatst door Madelief
    Bestelling vlot ontvangen en precies volgens verwachting. Fijn!
  • Geplaatst door Klantenservice
    Beste O. Kleeblatt,


    Wij betreuren het ten zeerste dat u tot heden toe de bestelling nog niet heeft ontvangen.
    Na ontvangst van betaling voor 13:00 word een bestelling direct verwerkt en verstuurd via PostNL
    Het kan helaas incidenteel voorkomen dat uw pakket bij PostNl langer onderweg is dan gebruikelijk, daarom hebben wij aan u gevraagd of het voor u oké is om het pakketje nog even af te wachten tot de 25e van deze maand.
    Mocht uw bestelling dan nog niet binnen kunnen we samen kijken naar een voor u passende oplossing
    In ieder geval hebben wij een klacht ingediend bij PostNL.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Heeft u nog vragen en/of opmerkingen dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen, bij voorkeur niet via het gastenboek dit in verband met uw privacy.



    Met vriendelijke groet,
    Wendy
    Klantenservice Goudkat
  • Geplaatst door O. Kleeblatt
    7 januari bestelling gedaan, nog steeds niet binnen. Reactie is dat ik moet wachten tot de 25e!!!??? Waar moeten die 3 bedeltjes vandaan..............uit Nieuw Zeeland?
    Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
  • Geplaatst door John Wijnicx
    en ja hoor alweer heel erg blij met mijn bestelling ik heb handschoenen besteld berenpootjes super leuk dit artikel dit zou ik echt aan iedereen aanbevelen zo leuk en lekker warm alleen die ketting met pistool is wel heel lelijk van kleur dat is wel jammer maar die ketting met turkoois steentjes is daar in tegen weer wel super mooi en dan nog 1 maar ik heb maar 1 bedeltje gehad terwijl ik er 2 mocht aanklikken maar verder ben ik weer heel erg tevreden.
  • Geplaatst door Klantenservice
    Beste "LT",

    Het is geen probleem om uw bestelling te retourneren. Onder het kopje "klantenservice- Ruilen & retourneren" kunt u precies lezen (en eventueel downloaden PDF bestand) hoe u dat het beste kunt doen. Wij hebben u email's wel beantwoord met uitleg over retourneren, maar blijkbaar is dat niet helemaal goed gegaan, mijn excuses daarvoor.
    Indien u er niet helemaal uitkomt, zou u contact met ons willen opnemen op samen te kijken wat we nog meer voor u kunnen betekenen, bij voorkeur niet via gastenboek dit in verband met uw privacy.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Heeft u nog vragen en/of opmerkingen dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Wendy
    Klantenservice Goudkat
  • Geplaatst door lt
    Had een ketting besteld, die ZEER SLECHT was afgewerkt!Heb ze 2x gemaild,en whatsapp gestuurd je hoort helemaal niks van ze! Ik wil de ketting graag terug sturen, alleen waar moet dat heen?? Ik hoop dat ze er wat aan doen anders ben ik genoodzaakt om aangifte te doen!!
    KOOP NOOIT wat DAAR!!!
  • Geplaatst door Bote
    Bestelling, verpakking (postbusverzending) communicatie en snelle levering alles bijelkaar super.
    Kom nog eens terug.
  • Geplaatst door igk
    mooie oorbellen, lijkt goede kwaliteit
  • Geplaatst door John Wijnicx
    ik heb mijn bestelling binnen en ook deze items bevallen prima ook is er op dit moment een item niet op voorraad dat kan gebeuren natuurlijk maar daar heb ik nètjes een mailtje over gekregen dat deze ketting nageleverd wordt dus kortom gezegd de service is bij deze webshop geweldig.
  • Geplaatst door Alexandra
    Great to find here some nice and exclusive products!
  • Geplaatst door John Wijnicx
    ik ben wederom heel erg blij dat ik weer besteld heb bij Goudkat alle sieraden die ik heb besteld bevallen prima en dat voor zo'n lage prijs is echt toppie.
  • Geplaatst door Josefine
    Ik ben heel tevreden met mijn aankoop bij goudkat. Ik had een bestellen geplaatst, was volgende dag verzonden en de dag daarna had ik ontvangen. Ik ontvang precies wat ik had besteld.
    Prima services ?
  • Geplaatst door p.roemen
    Melding was; niet op voorraad,levertijd 3 weken.
    Klopte precies, goed ingeschat.
    Wij alweer tevreden.
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door
  • Geplaatst door

Aanbieding:

chunks petite leder armband € 7,95 € 4,90

Reviews

  • 28-07-2020 - Armbandjes snel ontvangen ,ben er heel blij mee lees meer
  • 23-07-2020 - Wat een sof! Voor € 20 opgelicht worden. Ik ben...  lees meer
  • 04-06-2020 - Beste Malou,

    Wij hebben de afgelopen dagen per email contact gehad.
    Op...  lees meer
Plaats een review/ toon alle reviews
© 2011 - 2020 Goudkat | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel